m51-tar-kunden-pa-alvor
Gå tilbake til bloggen

Vi tar kundene på alvor!

M51 er et fullservice digitalbyrå som går mot strømmen og lytter til kundene. 

Derfor er det uaktuelt med misfornøyde markedssjefer og lang bindingstid.

En markedssjef som har valget mellom en avtale som strekker seg over ett år eller ingen binding, velger sistnevnte, mener vi. Derfor er det ikke aktuelt å binde våre kunder til langvarige avtaler – den risikoen ønsker vi ikke at våre kunder skal ta. Men vi gleder oss til å levere resultater, resultater som ikke gir kundene annet valg enn å fortsette hos oss. 

Ny tidsalder for byråbransjen

Parallelt med at Facebook, Instagram og Google gjør jevnlige endringer for å spisse målgrupper og ønsket effekt av markedsføringen, virker det som byrånorge står på stedet hvil. Kompetansen hos konkurrentene angriper vi ikke, men vi tror byråene i mye større grad må tilpasse seg en ny hverdag i årene som kommer. Og da peker vi først og fremst på bindingstid.

Det er kun to argumenter som taler for en lang bindingstid for digital markedsføring; en ny sjanse til å rette opp et dårlig resultat eller feil, og langsiktig fortjeneste. That's it.

Det er imidlertid langt flere grunner til å velge alternativ to – ingen binding. Det begrunner vi med følgende (og da tenker vi ikke bare på kundene);

• Jevnlig dialog og rapportering fra oppnådde resultater, som vil danne grunnlag for et eventuelt videre samarbeid. Hvem er egentlig tjent med å jobbe med en kunde som er misfornøyd over en lengre periode?

• Kunden vil i mye større grad være «hands on» på den jobben som utføres og tilpasse markedsstrategien etter oppnådde resultater og innhentet data.

• Byrået vil oppleve større forpliktelse til kunden for å danne grunnlag for et videre samarbeid.

• En dynamisk strategi, det som fungerte i går er ikke nødvendigvis den beste strategien i morgen.

• Valgfriheten til å bytte byrå umiddelbart uten å kjøpe seg ut av en dyr og lang avtale. Det vil gi en sunn og bedre konkurranse hos byråene.   

Resultatbasert markedsføring

Derfor er M51 et digitalbyrå som vektlegger resultatbasert markedsføring. Er kunden fornøyd, er vi fornøyd. Er kunden misfornøyd, er vi taperen. Vi skal være en leverandør som skiller seg ut og leverer raske resultater. Vår kompetanse og erfaring gjør oss trygge på at det ikke er nødvendig å binde opp kundene – resultatene skal snakke for seg selv. Det betyr naturligvis at kundene kan hente inn andre tilbud og vurdere andre byråer kontinuerlig. Det skremmer ikke oss, tvert imot, vi ønsker en endring i markedet.

Selvfølgelig vil det alltid være økonomisk lønnsomt å ha mange kunder med lange bindingsavtaler. Til tross for det håper vi vår håndsutstrekning til markedssjefer, bedrifter og andre som er nysgjerrige på hvilke resultater vi kan oppnå tar kontakt med oss her;​

Og husk, er du ikke fornøyd, er det ingen binding :)

Ønsker du å vite mer om dette? Bestill en gratis workshop med en av våre rådgivere her.

Dato
16.4.2017
Forfatter
Martin Vik
Dato
April 16, 2017

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

- plkflmjtoj

  • fff
    v

M51 Blogg

Nyheter og nyttige tips om digital markedsføring
Alle innlegg

Meld deg på nyhetsbrevet vårt!