Linkedin

LinkedIn er et sosialt nettverk som brukes til å samle profesjonelle kontakter og forretningsforbindelser. LinkedIn er en fantastisk kanal for rekruttering og prospecting. Vi har god erfaring med å promotere B2B-eventer og lignende på LinkedIn.


LinkedIn er en troverdig kanal som har som utgangspunkt å bygge nettverksrelasjoner, men som i senere tid også har blitt en viktig annonse- og rekrutteringskanal. Gjennom å annonsere på LinkedIn vil man enkelt kunne rette annonsene mot de personene som er aktuelle, gjerne på bakgrunn av posisjon og stilling. 


LinkedIn har en høy grad av troverdighet og fremstår som den seriøse aktøren innen sosiale medier. Derfor kan det nettopp være LinkedIn som er den riktige kanalen og den plattformen som er best egnet for en annonse. LinkedIn blir dessverre ikke alltid nevnt når markedssjefene setter seg ned for å drøfte hvilken markedsstrategi som er riktig. 


På samme enkle måte som de andre annonsekanalene kan du enkelt kontrollere annonsekampanjene ved å sette et totalbeløp, eller sette opp maksimumsbeløpet du er villig til å betale per klikk (CPC). Er formålet å bygge merkevare, vil det kanskje være hensiktsmessig å betale for antall visninger (CPM). Prisen er satt på bakgrunn av konkurranse fra andre budgivere som kjemper om den samme målgruppen.


Tilbake

Abonner på vårt nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få de siste nyhetene innen digital markedsføring

Meld deg på