Nyheter

Podcast: Status for Retail Media i Norge (2025)

Forfatter
Emma Øfsti
Dato
May 20, 2025
Del innlegget:

Retail media har gått fra bransjebuzz til milliardbusiness, og nå kaster norske kjeder seg inn i kampen: Coop bygger sitt eget annonsenettverk, Rema 1000 parer lojalitetsdata med Schibsted-universet, mens konkurrentene lader opp til neste trekk. Med høyere marginer enn dagligvare og muligheten til å knytte annonsekroner direkte til salg, står retail media klar til å bli den neste store vekstmotoren i norsk markedsføring – og de som posisjonerer seg raskt, kan sikre seg en ledende rolle i den nye annonseøkonomien.

Hør vår (AI-genererte) podcast som oppsummerer M51 rapporten "Retail Media i Norge (2025)" her: 

Ta kontakt

Vi ser frem til en hyggelig og uforpliktende prat om hvordan vi kan hjelpe deg med å lykkes i digital markedsføring! Sammen kan vi finne de beste løsningene for å styrke din digitale tilstedeværelse.

Send e-post:
kontakt@m51.no
Ta en prat:
+47 236 53 003
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.